piątek, 5 czerwca 2015

beGlossy Maj 2015.

     Wiem, wiem, już wszyscy maja pudełeczko, ale gwoli formalności przedstawiam rozdanie majowe Glossy boxa we współpracy z marką Hebe. Czy się udała? Myslę, że tak, mnie zachwyciła pomadka Gosh, i to bardzo! Ja jednak postanowiłam, o czym już wcześniej pisałam, przeznaczyć kolejne 49zł na cos innego niż mega niespodziankowe wysyłkowe pudełka, wolę sobie kupić coś bardziej przemyślanego i dobranego do rzeczywistych potrzeb.


     A oto co znalazłam w różowym pudełku :)
- odżywcza pomadka do ust marki Gosh. Jestem absolutnie zachwycona kolorem, dzięki dużej koncentracji pigmentów nadaje intensywny kolor ustom. Jestem na tak!


- maska do włosów Phytokeratine. Pojemność 50ml. Ultra-regenerująca maska do włosów osłabionych i uszkodzonych. Przywraca objętość, elastyczność i blask. Na pewno spróbuję.


- maska do włosów z olejkiem arganowym Prosalon. Pojemność 50g. Znakomita do pielęgnacji wlosów zniszczonych, szorstkich, suchych. Zawiera również kwasy omega-6, witaminę E oraz antyoksydanty. Kolejny produkt do włosów w boxie!


- serum ultra regeneracyjne Shefoot. Pojemność 50ml. Serum z kompleksem ceramidów i masłem shea, przeznaczone do zniszczonych, popękanych i szorstkich stóp. Intensywnie regeneruje i łagodzi podrażnienia. Na odkryte pięty latem jak znalazł.


- plastry na zniszczone pięty Purederm. $ sztuki. Terapia nawilżająca i kojąca sucha i zrogowaciałą skórę pięt. Składniki regenerujące zmiękczają naskórek tworzą warstwę ochronną. Włosy i pięty zostaną więc bardzo dopieszczone dzięki produktom z boxa.


- energetyzujący multiaktywny koktajl Female Bandi. Pojemność 15ml. Skoncentrowany preparat o wysokoaktywnej formule, do pielęgnacji z widoczną utratą witalności. W krótkim czasie wygładza cerę i wzmacnia mechanizmy obronne skóry. Brzmi interesująco.


- kolczyki na sztyftach, chyba z nich nie skorzystam, gdyż zawierają nikiel, na który jestem uczulona.


Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz