czwartek, 9 kwietnia 2015

Substiane [+] YEUX La Roche-Posay

   Skóra wokół oczu jest bardzo delikatna i wymaga dogłębnej pielęgnacji, gdyż bardzo szybko się starzeje i pojawiają się tam niespodzianki, których nie sposób się pozbyć. Wiadomo, na zmarszczki są sposoby, ale nie będzie to post o operacjach plastycznych. Najlepszym sposobem na uniknięcie owych niespodzianek w młodym wieku, jest odpowiednia pielęgnacja w postaci kremów. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, iż moja skóra nie miała żadnych „wiekowych” problemów do ok. 32 roku życia, ale mój błąd, o którym teraz mogę powiedzieć, jest taki, iż nie stosowałam żadnych kremów pod oczy, jedynie krem uniwersalny na całą twarz. Teraz jestem ogromną zwolenniczką walki zawczasu ze zmarszczkami i stosowaniem zasady: lepiej zapobiegać, niż leczyć.
     Nie znaczy to, że teraz wyglądam jak własna babcia, ale żałuję, że nie wklepywałam nic pod oczy, dopiero po 30tce zmieniłam nawyki.
    Obecnie stosuję krem pod oczy Substiane [+] marki La Roche-Posay.


     Wskazaniem do stosowania jest wiotczenie skóry w okolicach oczu oraz opuchnięcia. Zawiera połączenie LINACTYLu oraz PRO-XYLANE, wyjątkowego kompleksu odbudowującego, który działa na skórę właściwą, aby aktywować komórki podporowe skóry.
   Wg zapewnień producenta, krem zawiera bogatą, zapewniającą intensywny komfort formułę.  W efekcie skóra wokół oczu dzień po dniu staje się widocznie wypełniona, jest wyraźnie ujędrniona a opuchnięcia zredukowane.
   Krem należy nakładać na kontur oczu rano i/lub wieczorem, delikatnie wklepując w skórę dla natychmiastowego wygładzenia. Bez zapachu. Testowany pod kontrolą okulistyczną. Odpowiedni dla wrażliwych oczu i osób noszących szkła kontaktowe, czyli dla mnie w sam raz J


    Krem kupiłam w aptece internetowej Remedium S.J., koszt 87,62zł. Pojemność 15ml, należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. Wyprodukowano we Francji. 
  Jako prezent dostałam próbkę kremu na noc Siquens DermoProfessionnel Renovation - wypróbowałam i jestem mega zadowolona! Jest bardzo lekki, rewelacyjnie się wchłania i rano buzia wygląda na wypoczętą i jest wygładzona.


     Krem pod oczy Substiane [+] stosuję rano przez ok. dwa miesiące i moje spostrzeżenia są następujące.
- konsystencja bardziej kremowa niż żelowa
- dobrze się wchłania, pod makijaż jak najbardziej się nadaje
- nie pozostawia smug, po wklepaniu palcami jest niewidoczny
- zmarszczki są widocznie mniejsze, skóra jest dobrze napięta i wygładzona
- opuchlizny w ogóle nie ma po zastosowaniu kremu, jest totalnie zredukowana
- nie podrażnia oczu, co jest dla mnie bardzo istotne, ponieważ używam soczewek kontaktowych i mam wrażliwe oczy
- mam wrażenie że szybko kremu ubywa, ale też dużo go nie ma w pojemniczku, 15ml to dość mało
- nie posiada środków zapachowych a więc jest neutralny dla nosa, dla mnie to duży plus
- po dwóch miesiącach stosowania drobne zmarszczki się spłyciły i skóra wokół oczu wygląda bardzo dobrze, zdecydowanie lepiej niż wcześniej
   Reasumując, jestem zadowolona z zakupu, zmarszczki są niewidoczne a o to przecież mi chodziło. Nie mam ich głębokich jeszcze, więc na tym etapie mogę polecić krem. Skóra wokół oczu wygląda na wypoczętą i dobrze wygładzoną. Prawdopodobnie będę go stosować również na noc, żeby zobaczyć dalsze efekty.




    The skin around eyes is very delicate and sensitive and requires deep care, because it gets old very fast and surprises occur there, that can’t be removed easily. Well, there are many ways to reduce wrinkles, but this post is not about plastic surgery. The best way to prevent those surprises in young age is using proper cream. I can tell from my experiences that my skin didn’t have any “age” problems till I turned 32. My mistake, about I can tell now, is that I didn’t use any under-eye creams, just general face cream. Now I am a huge fan of fight with wrinkles “before” than “after”, and keep the rule: “prevention is better than cure”.
    It all does not mean that I look now as my own grandmother, but I regret not oiling my skin around eyes when I was younger, I just changed my habits after being 30 years old.
    Recently I have been using Substiane [+] Youx by La Roche-Posay.
This cream is an advice for sagging skin around eyes and swelling. An association of LINACTYL and PRO-XYLANE, and exclusive regenerating complex that targets the fundamental dermis to reactivate tissue support cells. It has rich, intense comfort texture. Fragrance free. Tested during opthalmologic monitoring. Suitable for sensitive eyes and people wearing contact lenses, including me J
    I bought this cream in “Remedium S.J.” pharmacy via internet. The cost is 87,62 PLN. Volume 15 ml.  Should be used within 6 months. Made in France. As a present I got a sample of night cream Siquens DermoProfessionnel Renovation – I tried this and I am fully satisfied. It is very light, it absorbs to the skin very fast and face looks fresh and smooth in the morning.
    I have been using the under-eye cream Substiane [+] for 2 months and only in the mornings, and here are my remarks about it:  - Consistence is more creamy than gel
It absorbs the skin very well, is great under make-up
It doesn’t leave streaks, it is invisible
Wrinkles are less visible, or not visible would be more appropriate word, the skin is smooth and stretched
The swelling is reduced totally
It doesn’t irritate eyes, which is very important for me as a person who wears contact lenses and has sensitive eyes
15ml of capacity is very little as a cream in general
The smell is neutral, and it is good thing for me
After using it for 2 months, small wrinkles are reduced, and the skin looks a lot better than before using it.

  As a summary, I am very happy I bought this product, wrinkles are not visible and it was my goal. I don’t have very deep wrinkles, so at this stage I can recommend it from all my heart J The skin around my eyes looks fresh and smooth. I will probably use it at nights also to see more results.


2 komentarze:

  1. Słyszałam o tym kremie właśnie pozytywne opinie, skóra pod oczami jest strasznie delikatna i warto coś stosować. Super blog ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie warto, krem jeden z najlepszych jakie używałam.
      Masz ciekawe stylizacje!
      Zyta

      Usuń