sobota, 25 kwietnia 2015

ShinyBox kwiecień 2015.

      Piszę z pewną obsuwą, z przyczyn ode mnie niezależnych, ale ważne, że piszę :)
     W poniedziałek odebrałam wiosenną paczuszkę ShinyBox, i tak mi się spodobało zielone pudełko, że zatrzymałam je sobie. Zwykle pozbywam się nadmiaru rzeczy z moich 36m2 i segreguję wszystko, co ważne, ważniejsze i najważniejsze. Reszta ginie hen hen daleko... Ale pudełko jest w dechę. A co z zawartoscią?


        W moim znalazłam 5 produktów pełnowymiarowych, plus próbkę nawilżającego kremu do twarzy z pestek winogron i olejem lawendowym, plus deser wspomagający odchudzanie (!) oraz plan diety i program treningowy on-line.
     Odżywczy żel pod prysznic Purely Pampering z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu marki Dove. Formuła NutriumMoisture zadba o odpowiednie nawilżenie skóry. Pojemność 250ml. Pachnie bardzo ładnie a produktów pod prysznic nigdy nie dość w mojej toaletce :)


       Glazel Visage, świetlisty cień sypki, nasycony perłowym pigmentem. Trwały, nie osypuje się, stosowany na sucho i mokro, zwiększając intensywność i trwałość odcienia. Wszelkie rudo-brązy pasują do mojej karnacji, więc z pewnością wypróbuję aplikację na mokro!


        Biolaven Organic, żel myjący do twarzy, nawilżająco odświeżający kosmetyk naturalny, skutecznie usuwa wszelkie zabrudzenia i makijaż ze skóry twarzy. Pojemność 150ml. Jestem jak najbardziej za kosmetykami naturalnymi.


         Perfect Skin kamuflaż marki Glazel Visage. Koryguje niedoskonałości cery, ujednolica jej koloryt, bardzo trwały, bardzo dobrze kryje. Potwierdzam, wypróbowałam, nigdy nie używałam korektora i jestem zadowolona z efektów, cera jest ładnie wyrównana.


       Caviariste Perlique tonik do twarzy marki Theo Marvee. Wspomaga proces naturalnego oczyszczania się i odnowy skóry, zmniejsza pory, przywraca równowagę hydro-lipidową. Zawiera ekstrakty z perły i kawioru, łagodzący d-panthenol i alantoinę, drobinki macicy perłowej rozświetlające skórę. Pojemność 200ml. Na pewno wypróbuję!


       Jeśli chodzi o dwa dodatkowe produkty, deseru wspomagającego odchudzanie nie próbowałam, i nie wiem czy to zrobię. Program treningowy on-line z pewnością zobaczę, teraz pogoda taka piękna, że wróciłam z powrotem do biegania po lesie, w okresie zimowym uskuteczniałam trening z p. Chodakowską :) 
       Podsumowując, w boxie znalazłam dwa produkty tej samej firmy, a więc jest mniej różnorodny niż inne boxy konkurencyjnych firm. Ale ważne, że są produkty naturalne :) 


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pudeleczko. Zastanowie sie nad zakupem. Zaciekawil mnie ten organiczny zel myjacy. Chcialabym go wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lada chwila będę testować ten żel, skończę tylko mydełko Aleppo. mam nadzieję, że będzie ok :)

      Usuń
  2. tonik fajnie się zapowiada :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ma takie śmieszne bąbelki, skład jest ok!

      Usuń
  3. These products look great! I need to try some of them out!
    xxx
    www.insidein-insideout.net

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. you can order this box from their website shinybox.pl, I like natural cosmetics and this is the reason I buy this box every month. some of these product I give to my family as a present :)
      xo

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. teraz po przetestowaniu mniej się nimi zachwycam, gdyż wspomniany wyżej tonik oraz żel myjący bardzo mnie uczulił, dlatego byłam zmuszona zakupić zwykłe szare mydło (Biały Jeleń) do mycia twarzy plus hydrolat, stan mojej skóry się poprawił całe szczęście!

      Usuń