piątek, 17 kwietnia 2015

beGlossy Kwiecień 2015.

     Dziś odebrałam kolejną paczuszkę z kosmetykami-niespodziankami, i powiem szczerze, że tym razem bardzo mile mnie ona zaskoczyła :) po pierwsze, bardzo dobre serum do rąk, podczas gdy nie mogę ostatnio kupic odpowiedniego specyfiku na moje przesuszone dłonie. Po drugie-dodatkowy prezent w postaci szamponu i odzywki do włosów, czego nigdy nie dość w mojej toaletce! Ale po kolei.




     Paczuszka przyszła cięższa niż zwykle, a to za sprawą dwóch dodatkowych produktów-szamponu i odżywki do włosów marki Pantene Pro-v. Szampon i odżywka Intensywna Regeneracja, błyskawicznie usuwa oznaki uszkodzeń, przeznaczony do włosów słabych i zniszczonych. Szampon o pojemności 250ml, odzywka o pojemności 200ml. Ja uwielbiam stosować różne produkty do włosów, zależnie od nastroju, więc fajnie, że dołączyli do boxa oba produkty.


      Skoncentrowane serum do rąk i paznokci marki Cztery Pory Roku. Coś czuję, że to będzie hicior jak dla mnie, posiadaczki bardzo przesuszonych dłoni. Wciąż szukam idealnego kremu. Może ten taki będzie? Serum regeneruje, likwiduje szorstkość skóry, przynosi ulgę już po pierwszym użyciu (prawda), poziom nawilżenia skóry wzrasta nawet o 150%, od siebie dodam że pięknie pachnie. Tuba z pompką, pojemność 50ml. Bez parabenów i alergenów.
    Peeling nawilżający marki Naobay. Delikatnie złuszcza skórę twarzy, usuwając zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka. Zawiera oliwę z oliwek, masło shea, ojej ze słodkich migdałów i ekstrakt z Gotu Kola (cokolwiek to jest) Pojemnośc 100ml. Peelingi stosuję co dwa dni, więc ten produkt przetestuję z pewnością.


       Czarna kredka do oczu Color Trend marki PostQuam. Na wielkie wyjścia :)
    Krem przeciwzmarszczkowy marki Shedor, na dzień i na noc. Wzmacnia skórę, regeneruje, przywraca blask. Zawiera recepturę z Nutrilinum, kwasem hialuronowym, mocznikiem i wit.C. Bez parabenów. Pojemność 15ml. Przyda się na pewno :)
     Pomadka do ust marki Lambre w kolorze fioletowo-różowym. To dla mnie nowość, nigdy nie miałam takiego koloru na ustach, jestem ciekawa efektu :) Szminka zawiera oleje, wit.A i E oraz składniki nawilżające.


     Tym razem box spełnił moje oczekiwania, jestem zadowolona szczególnie z serum do rąk, szamponu oraz kremu do twarzy. Can’t wait to test it!




3 komentarze:

  1. Mnie najbardziej zainteresował ten peeling i jestem ciekawa jak się spisze- koniecznie daj znać później! :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście dam znać, pozdrawiam!

      Usuń
    2. daję znać po przetestowaniu, peeling sprawuje się bardzo dobrze, jest nadzwyczaj delikatny, po zastosowaniu skóra jest nawilżona :)

      Usuń